خدایا صدام رو می شنوی؟
.
☆❤❤❤ کلبه ی دوتا عاشق ❤❤❤☆
درباره وبلاگ


همه آدم ها آرزوهایی دارن که برای رسیدن به اونا متحمل هر رنجی می شن...شما دارید وبلاگ کساییو رو می خونید که یکی اون بالا،اونارو به همه ی آرزوهاشون رسونده و حالا ما خوشبخت ترین آدمای دنیا هستن...ممنون که اینجا هستید! ممنون که هستین اما اگه هستین لطفا جسارتش رو داشته باشید و خودتون رو معرفی کنید!از آدمای مرموز خوشم نمیاد...
پروفایل مدير وبلاگ
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبو را فراموش کرده ام
نويسندگان
خبرنامه




مطالب مرتبط
عضویت سریع

<>
منوی کاربری
خوش آمدید
آخرین ورود : /user/profile
نام کاربری : /user/edit

>
آخرین ارسال های انجمن
عنوان مطلب تعداد پاسخ ها تعداد بازدید ها آخرین پست دهنده
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]
یک شنبه 22 بهمن 1391 :: 11:45


سلام خدا جون
صدام به عرشت می رسه؟
من و این پایین میون این همه نقاب وآدمک های رنگارنگ می بینی؟
 
می دونم که می بینیم و صدام و می شنوی
چون هنوزم دستم و گرفتی و نفس کشیدنم بخاطر وجودت توئه.
خدایا
زخم هام و چی؟
اونارو می بینی و هیچی نمی گی؟
این حق من بود که همیشه صدات کردم و کمک خواستم ازت؟
 
خدایا تا حالا دلتنگ شدی؟
درکم می کنی چه اندازه دلتنگ عزیزترینم هستم؟
زخم های جسم من مهم نیست
زخم های دلم هم به کنار
با این همه دلتنگی تو بگو چه کنم؟؟
 
خدایا
دیشب تا سپیده صبح، خیره به اسمونت بودم
حسم کردی؟
اشکام و دیدی؟
اشکایی که طعم خون می داد…
اشک هایی که هیچ کس جز تو تماشا نمی کنه!!
اشک هایی که از حرف های نگفته جاری می شوند…
اشک هایی که طعم خون می دهند و خفقان تنهایی….
 
 
خدایا…
این همه درد را می بینی و چیزی نمیگی؟!
من اما هنوز امید دارم…
آدمهایت تا به کِی میخواهند بد باشند و بدی کنند؟؟!!



نظرات شما عزیزان:

اسما
ساعت8:32---23 بهمن 1391
این پیامت بیشتر اشک ادمو در آورد تا اون کلیپ...خیلی قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوع مطلب :
برچسب ها :

امتیاز : :: نتیجه : امتیاز توسط نفر مجموع امتیاز :
تعداد بازدید مطلب : 579



آیدی یاهو مدیر
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

آمار سایت
  • کل مطالب ارسالی : 187
  • کل نظرات ارسالی : 79
  • تعداد کل کاربران : 0
  • بازدید امروز : 18
  • بازدید دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید این ماه : 565
  • بازدید سال : 1633
  • بازدید کل : 97568
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 565
بازدید کل : 97568
تعداد مطالب : 187
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1